boot z winNT bootmanagera

Robert Zak Zak na ttc.sk
Středa Duben 18 16:03:45 CEST 2001

verziu stareho LILO neviem zistit (neviem kam sa mam pozriet aby som to
zistil a on to sam nepise), ta nova ktoru som skusal instalovat ma cislo
21.7.3., a ma v readme napisane, ze podporuje disky vacsie ako 8GB.
Nerozumiem ale stale tomu, preco mam ten bootsektor na /dev/hda8 prazdny.
Neda sa ziskat subor, ktory je potrebne zapisat do "boot.ini" nejakym inym
sposobom?

Robo