boot z winNT bootmanagera

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Středa Duben 18 18:24:07 CEST 2001

 Robert Zak wrote/napsal:
:
: verziu stareho LILO neviem zistit (neviem kam sa mam pozriet aby som to
: zistil a on to sam nepise), ta nova ktoru som skusal instalovat ma cislo
: 21.7.3., a ma v readme napisane, ze podporuje disky vacsie ako 8GB.
: Nerozumiem ale stale tomu, preco mam ten bootsektor na /dev/hda8 prazdny.
: Neda sa ziskat subor, ktory je potrebne zapisat do "boot.ini" nejakym inym
: sposobom?

   Máte-li disketu (stačí s funkčním bootsektorem :-), tak nainstalujte
lilo na ní a stáhněte ho odtamtud.

# lilo -a /dev/fd0
# dd if=/dev/fd0 of=/tmp/bootsector count=1

S přáním pěkného dne

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno