Instalace pres FTP?

Dalibor Straka dast na regionet.cz
Středa Duben 18 17:39:30 CEST 2001

Preji pekny den,

zatim 90% mych instalaci bylo pres FTP...ma to sve pro a proti

Vse slo pres lokalni sit. Moje zkusenosti jsou s RH a SUSE
SUSE 6.x mi napsal, ze potrebuju vice nez 74MB pro instalaci z FTP :-(!
RH bezi bez problemu - ale stala se mi podivna vec
balicky na FTP byly mnou vybrane a jeden jsem zapomnel-FTP
nahlasi error a nelze se z nej zotavit (ani kdyz balicek dodate)

Tim "20 min a pak to spadne" myslite pri instalaci balicku?
Nebo v prubehu konfigurace?

PS: Pres NFS (coz je otazka pouze lokalni site :-o) je to stejne rychle
a pripadaji mi oba zpusoby rovnocenne.

S pozdravem

Dalibor Straka