Instalace pres FTP?

Středa Duben 18 18:22:46 CEST 2001

On Wed, 18 Apr 2001, Tokos Mario wrote:

> Chtel bych se zeptat na Vase skusenosti pri instalaci Linuxu pres FTP.
> Ja sem to skousel na RH aj na SUSE a nejak mi to nejede. Hlavne to
> trva hodne dlouho a pak to stejne spadne. Skousel sem to z
> ftp.linux.cz (kde je pro me bezna rychlost 1.5MBits/sec) a trva to 20
> min a pak to spadne hned na zacatku po pripojeni. Poradte mi ftp
> servery, ze kterych se to da nainstaloval/upgragovat.

U RH musi byt na FTP serveru skopirovane obe CD do stejneho adresare. V
podstate staci adresare <cdrom>/RedHat/base a <cdrom>/RedHat/RPMS. Na
mirrorech tohle obvykle splnuji adresare nazvane i386.

Ja to normalne pouzivam, takze to asi funguje.

Vyhoda pouziti NFS je, ze muzete instalovat v grafickem prostredi (jako z
CD-ROM).

--
                        Milan Kerslager