Announce RH 7.1

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Středa Duben 18 17:44:14 CEST 2001

Jan Becvar wrote:

Tuhle odpoved pisu, jako bezny uzivatel. Drive jsem pouzival
Slackware, potom jsem asi pul roku pouzival Debian a nakonec
jsem skoncil (zatim) u RedHatu (dobry, ne? ;-)

Strucne:

- Na Slackware mi chybely zavisloti mezi balicky. Pouzival jsem
jej dlouho a nerad jej opustel.

- Debian mel vyborny zpusob prace s balicky, ale v rpm je
toho k mani vic a Debian ma neskutecne pomaly vyvoj.
Proto jsem jej opustil ve verzi 2.1 az 2.2.  Co se tyce ruznych chyb
a nesrovnalosti v distribuci, mi pripadal na priblizne stejne
urovni ,jako RH (ted me nekdo zabije ;-)

- U RH jsem nalezl  predevsim vyborne prizpusobeni nasemu
prostredi diky "mutovanym" distribucim a vyvoj, ktery drzi krok.
A rpm balicku je vsude dost.

-Kdyz se na to vsechno divam nyni, tak ani Mandrake by nemusel
byt pro me potreby spatny

Ovsem kazdy at si vybere sve a necha ostatni zit. Proc se osocovat
jen kvuli tomu, ze nekdo ma jiny nazor a pohled na celou vec?

> 6. nemelo by se zamerit usili spise na lokalizaci konkretnich
> aplikaci a distribuce nechat na jejich vyrobci (u komercni firmy),
> nebo protlacit podporu lokalizace rovnou do soft. baliku
> (Debian)?

Ja myslim, ze je dokonce skoda, ze nejaka distribuce nevznika primo u nas.
Mohla by byt dokonale prizpusobena nasim podminkam. Ceske mutace
RH to zatim docela slusne supluji.

> 7. myslite si, ze je nekdo bez elementarni znalosti anglictiny schopny
> spravovat Linux? Myslim ze ne, a ze v tom ani budoucnost Linuxu neni.

Proc ne? Myslite i na uzivatele, kteri si to chteji nainstalovat doma
a ne jen na "profiky" u serveru?

                           Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky