Announce RH 7.1

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Duben 18 20:02:49 CEST 2001

On Wed, 18 Apr 2001 michal.spacek na deltaes.cz wrote:

> v redhatu jsem textovy instalator zatim nenasel.
> Takze se primo ptam jestli nejaky existuje??

Cetl jste uvodni obrazovku instalace? Tam se pise, ze kdyz napisete
kouzelne slovo text, tak instalace probehne v textovem rezimu.

> To ja nekdy ve verzi 4.5 - ta byla slusna, potom 6.0 tu jsem
> nenainstaloval a potom tedkom 7.0 a s tim mam problemy jak blazen.

4.5 jsem nikdy nevidel, ja jsem mel 4.0, 4.1, 4.2, 4.9

Kazdopadne .0 verze jsou podle me spise pro zkusenejsi uzivatele.
Bezproblemova je 6.2 a 7.1 se zda byt podle ohlasu take slusna.

> Dale predpokladam, ze RedHat chce mit distribuci na co nejmene cd, takze
> dela celou distribuci dostatecne oklestenou - tzn nedava tam vsechny
> preklady, fonty apod. Nebo se mylim??

Takle to podle me neni. Rozhodne nemam zadnou zkusenost, ze by v nejakem
baliku existoval !oficialni! preklad a RH ho vykuchali. Ale samozrejme v
distibuci je to, co overene funguje. Neplati to vzdy na 100%, ale vetsinou
se to povede (prosim zadne reply an tema glibc). Mezi vydanim distribuce
muze existovat nova verze baliku, ktery ma treba vice prekladu nebo nove
funkcnosti. V distribuci neni, protoze proste vznikl prilis pozde na to,
aby byl zarazen.

> Protoze ja to vidim tak, ze kdyz neco nechci mit v dane distribuci, tak
> udelam dalsi balik, ktery nemusi byt zahrnut v zakladni {americke} verzi a
> je treba dostupny po internetu.

RH nikdy nedelaji sami baliky, ktere by nechteli mit v distribuci, ale
umoznuji lidem z celeho sveta, aby umistili sve baliky do redhat-contrib
archivu s tim, ze za funcnost RH zadnym zpusobem neruci.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.