FW: RE: Announce RH 7.1

Středa Duben 18 23:24:40 CEST 2001

On Wed, 18 Apr 2001, Mojmir Motycka wrote:

> Nezlobte se na mne, ale stejne nechapu,proc musi pouzivat typicke
> terminalove programy knihovny, ktere jsou soucasti distribucnich
> balicku X Window. To je jako by jste insataloval DOS a k tomu bylo
> nutne nainstalovat vsechny DLL z Win95 aby vam fungovaly standardni
> programy. Vim jak je slozite udelat distribuci cehokoliv, ale tahle
> provazanost je trosku prehnana.

To bude asi tim, ze ten "typicky terminalovy" program obsahuje neco, co uz
moc "typicky terminalove" neni. Nekdy lze takove balicky rozdelit na cas
zavislou a nezavislou, nekdy to dost dobre nejde - napr. emacs je typicky
terminalovy, ale muze obsahovat podporu pro X (aby tam dobre behal v
okne). Zrovna pro nej je tedy v distribuci krome balicku emacs i balicek
emacs-nox, ktery obsahuje zase jen emacs, ale tentoktar s vypnutou
zavislosti na Xech.

Pokud Vam to u neceho vadi, tak se vyjadrete presneji - jinak to nepujde
opravit.

--
                        Milan Kerslager