FW: RE: Announce RH 7.1

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Středa Duben 18 23:28:20 CEST 2001

> On Wed, Apr 18, 2001 at 10:10:06PM +0200, Mojmir Motycka wrote:
> Nezlobte se na mne, ale stejne nechapu,proc musi pouzivat typicke
> terminalove programy knihovny, ktere jsou soucasti distribucnich balicku X
> Window.
Ano, pokud jste si jisty, ze dany balicek jiz zadne dalsi balicky
nepotrebuje, i presto, ze to rpm hlasi, staci napsat --nodeps. Nic vic,
nic min...

A co se tyce minimalizace distribuce RedHat na nejakych tech 30 MB,
nebo kolik jste zminovali u Debianu ... rpm -e nefunguje???

Uprimne receno nechapu, o co vam v tomto threadu jde... Chcete snad aby p.
Kerslager a dalsi zabalili pocestovani RH nebo snad chcete aby se venovali
prekladu a upravam Debianu ci Slackwaru??? Nebo aby pracovali pro
SuSE :-) ??
Podle meho nazoru je soucasny stav dostatecny, dukazem necht jsou tisice
prodanych a vypalenych CD s RH.

--
---
	Tomas -VALY- Valousek