FW: RE: Announce RH 7.1

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Čtvrtek Duben 19 02:24:39 CEST 2001

        Zdravím tento thread,

Mojmir Motycka wrote:
> Nezlobte se na mne, ale stejne nechapu,proc musi pouzivat typicke
> terminalove programy knihovny, ktere jsou soucasti distribucnich balicku X
> Window. To je jako by jste insataloval DOS a k tomu bylo nutne
> nainstalovat vsechny DLL z Win95 aby vam fungovaly standardni programy.
> Vim jak je slozite udelat distribuci cehokoliv, ale tahle provazanost je
> trosku prehnana.
a myslíte že RH je tak naschvál sestavuje ?? Není ten problém spíš na
straně autorů patřičných programů ?? Prostě asi se nedá program který je
napsán v jednom kódu jak pro konzoli tak s podporou X, rozdělit do více
balíčků pokud to sám autor nepodpoří např. GUI je plugin nebo samostatná
nadstavba. Zajímalo by mě jak je to ve vaší distribuci vyřešeno.
  No nic prostě nedám na RH dopustit :O)))

Stefan