FW: RE: Announce RH 7.1

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Duben 19 01:44:40 CEST 2001

   From: Pavel na janik.cz (Pavel Janík)
   Date: 19 Apr 2001 01:37:55 +0200

Hmm,

opět musím reagovat na svůj dopis :-(

   > Linuxu 7.1 mne opravdu potěšilo. Trond Eivind Glomsrod totiž GNU Emacs

Listserver (resp. jeho filtry) na @linux.cz zmršil můj korektně poslaný
dopis, který obsahoval:

,----
| Linuxu 7.1 mne opravdu potěšilo. Trond Eivind
| --=-=-=
|
| Glomsr=F8d=20
| --=-=-=
|
| totiž GNU Emacs
| opravdu používá...
`----

a nahradil charset=iso-8859-1 za charset=iso-8859-2, takže jméno
maintainera RPM balíku GNU Emacsu vylezlo zmršené, za což se mu samozřejmě
omlouvám. Jmenuje se Trond Eivind Glomsr?d, kde místo znaku ? má být
přeškrtnuté o, nebo-li znak, jehož kód je v iso 8859-1 stejný jako kód
znaku ř v iso 8859-2.
--
Pavel Janík

For real intimacy with Emacs, you must read the source code.
                  -- Richard M. Stallman in GNU Emacs manual