PCI a ISA modemy

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Duben 19 09:02:00 CEST 2001

> no, s winmodemy vzdycky bude problem..a interni HW modemy dnes jiz nejsou v
> mode...ale jsem si jist, ze casem se objevi driver pro Vas modem urceny pro
> jadra rady 2.4...stejne jako se tomu stalo u sady PCtel...

Mala odbocka - nedavno jsme do jedne Win stanice poridili interni
(win)modem - je to nejaka Motorola, typ z hlavy nevim presne.

Na povoleni od CTU bylo primo zmineno, ze se povoluje provoz s
ovladacem blablabla.REG. Podival jsme se na instalacku - a opravdu se
behem instalace z tohoto souboru do registru woken zapisuji nejake
sekvence pro ovladani.

Dotaz : Kdyby se (ciste teoreticky) podarilo napsat do linuxu
ovladac, ktery by vychazel z techto udaju, bylo by to (z pravniho
hlediska) reverse engeneering nebo studovani dokumentace ? IMHO mam
snad pravo precist si (vsechny) textove dokumenty a soubory.
A pokud by to takhle bylo mozne, proc je podpora winmodemu zatim tak
omezena ?

No flame, please. Berte to ciste jako hypotetickou uvahu.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s