dvojprocessor a AMD?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Duben 19 08:17:09 CEST 2001

Alexandr Malusek wrote:

> Chapu-li spravne AMD Processor Roadmap
> (http://www.amd.com/news/virtualpress/roadmap.html), pak procesory
> podporujici 2 CPU na boardu (Palomino) budou v prodeji od Q2 2001.
> Predpokladam, ze MB pro ne budou. Ale mozna se pletu ...

Videl jsem dual mabo pro puvodni K7 (Slot A), sice se nikdy asi
neprodavalo, tak to mozna moc nefungovalo.

Jinak dual maba pro Thunderbirdy (pry i Durony) uz existuji.
Tyan, Iwill apd je delaji.
Vetsinou jde o serverove zalezitosti s cenou maba 20-40 kKc.
Samozrejme 64 bit PCI, dual ethernet, dual U2W SCSI, HW RAID atd.

Dokonce nekdy pred tydnem/dvema se "vzbudili" na www.zive.cz
a referovali o nich.

	Majkl