Announce RH 7.1

Jan Vitek vitek na zoner.com
Středa Duben 18 16:58:13 CEST 2001

> Distribuce Red Hat byla pred 3 roky asi jedina, ktera se dala rozumnym
> zpusobem pouzit (RPM balicky) tak, aby vynalozena prace
> neprisla vnivec
> (tj. mela pouziti i v budoucnosti). Mela velmi slusny
> instalacni program
> (dulezite pro zacatecniky). S RH distribuci jsme delali uz nejaky ten
> patek pred zacatkem "modifikaci". Ja osobne jsem presel ze Slackware,
> protoze system RPM setri cas pri vyvoji a updatech balicku.

Zdravim

Nemyslim si, ze instalacni program redhatu je ukazkove user-friendly, vubec
se mi na nem
nelibilo, ze mi na disk cpal veci, o ktere jsem vubec nemel zajem (a ani se
nezeptal).

Navic system dependenci je takovy podivny, kdyz vezmu extremni priklad rpm
baliku
zavisleho na jedine knihovne z X, znamena to, ze kvuli tomu musim instalovat
cela X
a ne jen tu knihovnu. ve Slacku jsou sice nektere veci pritomny ve vice
balicich, ale
nemuze se mi stat, ze nove nainstalovany balik je nepouzitelny bez instalace
dalsich (kvuli dependencim).

Jan Vitek

(pokud se neco zlepsilo, klidne me opravte, posledni redhat co jsem videl
byl nejaky 4.2)