PCI a ISA modemy

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Čtvrtek Duben 19 09:19:46 CEST 2001

Dne St, 18 dub 2001 jste napsal(a):
> Vazeny,
>
>    chcel by som poprosit o radu ci ma niekto prakticke skusenosti s
>    pouzivanim PCI alebo ISA modemami. Vedel by mi niekto poradit aky
>    PCI a ISA modem s podporou V90 a 56 kb/s bezproblemov rozbeham v
>    roznych distribuciach a na kerneloch 2.2.X a vyssie ? Keby som
>    mohol poprosit o aku znacku ide a typ popripade cenu. Doteraz mam
>    winmodem s chipsetom Rockwell a podarilo sa mi ho ako tak rozbehat
>    pod jadrom 2.2.14. Ovladac zo stranok Olitecu. Ale po upgrade na
>    jadro 2.4.2 modem uz viac neprehovoril. Musel som vratit jadro
> [...]

DD,

Co se tyce HW internich modemu, tak tech je skoro tolik jako safranu :-(((
To co znam (resp. vyrobce udava):

PINE FM-3621
http://www.pinegroup.com/pine/products/product?Category=9&Product=165
pro CR homologovan a je k sehnani	PCI

US Robotics
http://www.usr.com/products/home/home-products.asp?sku=005687-03
homologace a dostupnost = ???	ISA

US Robotics 3CP5610, 3CP5613A
http://www.usr.com/products/home/home-products.asp?sku=3CP5610A
homologace a dostupnost = ???	PCI

Actiontec	56K Internal PCI Call Waiting Modem
http://www.actiontec.com/products/modems/cwi/index.html
(POZOR!!! neplest s 56K PCI PRO - to je winshit)

Well
http://www.wellmodem.com.tw/en/product/main.html
jak ISA tak PCI

Toz podumat nutno ...