FW: RE: Announce RH 7.1

Mojmir Motycka mm na worldmail.cz
Středa Duben 18 22:10:06 CEST 2001

>Asi jste nikdy distribuci nebo balicek nesestavoval. Dupilicity jsou
cestou do pekla (aka DLL instalovane kazdou blbou aplikaci ve Windows a z
toho plynouci nasledne nekonzistence a pady jinych programu).

>Mozna Vam nekdy prijdou ty zavislosti "moc" provazane, ale je to obvykle
nutnost (zabezpeceni funkcnosti). >To, co se Vam nelibi je vlastnost, ktera
je naprosto transparentni (tj.
presne vite co a proc je potreba) a navic - pokud si myslite, ze jste
chytrejsi, muzete vzdycky zadat --nodeps nebo --force (a pak nest
nasledky).
Nezlobte se na mne, ale stejne nechapu,proc musi pouzivat typicke
terminalove programy knihovny, ktere jsou soucasti distribucnich balicku X
Window. To je jako by jste insataloval DOS a k tomu bylo nutne nainstalovat
vsechny DLL z Win95 aby vam fungovaly standardni programy.
Vim jak je slozite udelat distribuci cehokoliv, ale tahle provazanost je
trosku prehnana.