kompilacia kernelu

Martin Spevak singer na fornax.elf.stuba.sk
Čtvrtek Duben 19 12:54:59 CEST 2001

potreboval by som pouzivat jeden kernel viac krat kompilovany, napr:

net
nonet

, ked ale pouzijem 2x kompilaciu, zacne mi pri bootovani ta druha
kompilacia hlasit tie unresolved links (vzdy to viem odstranit iba pri
jednej verzii..). Ako spojazdnim 2 kernely na jednom PC?
tiez je potom otazka, kde zoberiem novy /boot/map, lebo tento mi pri
kompilacii nevytvara, alebo tento je univerzalny?

potom by som este chcel vediet, akosi sa mi podarilo zapnut pri kompilacii
logo linuxu pri bootovani, ale ked som to konfiguroval znova uz som tuto
volbu nevedel najst.. co mam aktivovat, aby pri bootovani bolo to logo?
(pozeral som aj Documentation.. ale nic.. ;-)

						singer

         _____
 /____/  /_/   /_/ /_/ _\__, /  \___/ /_/ singer na fornax.elf.stuba.sk      /
                       /____/             http://fornax.elf.stuba.sk/~singer
Martin Spevak				  tel.c.: +421 07 - 448 888 05  /
Na pasekach 14, 831 06 Bratislava, Slovensko___________________________/