kompilacia kernelu

David Toman dtoman na aapf.cz
Čtvrtek Duben 19 13:23:06 CEST 2001

Martin Spevak wrote:

> potreboval by som pouzivat jeden kernel viac krat kompilovany, napr:
>
> net
> nonet
>
> , ked ale pouzijem 2x kompilaciu, zacne mi pri bootovani ta druha
> kompilacia hlasit tie unresolved links (vzdy to viem odstranit iba pri
> jednej verzii..). Ako spojazdnim 2 kernely na jednom PC?
> tiez je potom otazka, kde zoberiem novy /boot/map, lebo tento mi pri
> kompilacii nevytvara, alebo tento je univerzalny?

Aby by možné používat 2 nebo více kernelů stejné verze, je třeba změnit položku
EXTRAVERSION v souboru Makefile jádra.  Já si udělám kopii zdrojáků jádra v
/usr/src, změním Makefile a po kompilaci máte extra jádro, moduly i soubor
System.map, pak už stačí soubory správně umístit, modifikovat /etc/lilo.conf,
spustit /sbin/lilo a po rebootu by vám mělo LILO nabídnout výběr z více jader.
Soubor /boot/map jsem neměnil.

Mimochodem, v archívu už to musí být vícekrát.

--

This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO Penzijni fond, a.s.     fax    : +420 19 7733290
Tylova 57              GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic     e-mail : dtoman na aapf.cz