existuje program na ucetnictvi?

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Čtvrtek Duben 19 13:41:29 CEST 2001

"Grumpa" <grumpa na qwert.cz> writes:

> Diky za vase ohlasy.
> Technicky vzato: nejlepe mi po predchozich diskuzich stale vychazi Linux
> server s PostgreSQL a klienti s prohlizeci intenetu. Kombinace PHP a HTML by
> mela byt dostatecna, a prida-li se na strane klienta kontrola vstupu pres
> JavaScript, da se mluvit o komfortu.:o)
> Pro zacatek bych spise videl funkcni system (tedy zamereny na agendy) a s
> rozsirenimi typu "ruzna prava pro ruzne skupiny uzivatelu" bych klidne
> pockal.

Ja bych mel mozna lepsi napad (IMHO):

backend:
server v C/C++ (mozna Java?), vstup/vystup v XML via Unix/TCP sockety.

frontend(y):
PHP/HTML; GTK, QT, WIN32, (Java Applet ;-))

a taky by se me libilo, kdyby v tom slo delat domaci ucetnictvi (neco jako
MS Money nebo Quicken).

--
Ondřej Surý <ondrej na globe.cz>         Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000   Fax: +420235365009         Pláničkova 1, 162 00 Praha 6