Samba 2.2.0

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Duben 19 20:33:50 CEST 2001

Tak jsem si dneska nainstaloval novou Sambu a musim rict, ze jsem nadsen.

Prechod probehl beze zmeny jedine radky v konfiguracnim souboru.

A co je tak skveleho:

Predevsim chodi uplne bez problemu UserLevel security ve Windows 95 a pod
Windows NT muzete modifikovat prava souboru primo z Exploreru. Neni
problem zobrazit seznam uzivatelu na masine kdekoliv to potrebujete.
Stejne tak jsou videt i skupiny (pripadne skupiny, ktere neexistuji realne
ale jsou definovane v mapovacich souborech). Pokud mate podporu ACL na
urovni OS, tak si s pravy muzete hrat a hrat a hrat :-)))

Melo by chodit i prihlasovani W2k do domeny, ale to jsem neoveroval. W95
uplne bez problemu.

Demo je na http://poli.feld.cvut.cz/~dan/samba

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví