Samba 2.2.0

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Úterý Duben 24 11:35:03 CEST 2001

Thu, Apr 19, 2001 ve 08:33:50PM +0200 Dan Ohnesorg napsal:
> Tak jsem si dneska nainstaloval novou Sambu a musim rict, ze jsem nadsen.
>
> Prechod probehl beze zmeny jedine radky v konfiguracnim souboru.
>
> A co je tak skveleho:
>
> Predevsim chodi uplne bez problemu UserLevel security ve Windows 95 a pod
> Windows NT muzete modifikovat prava souboru primo z Exploreru. Neni
> problem zobrazit seznam uzivatelu na masine kdekoliv to potrebujete.
> Stejne tak jsou videt i skupiny (pripadne skupiny, ktere neexistuji realne
> ale jsou definovane v mapovacich souborech). Pokud mate podporu ACL na

Hmmm. Jak se vam to povedlo? Ja prelozil sambu 2.2.0 a nic podobneho jsem
bohuzel nezazil :o((
Jednak cekani na okno permission z NT bylo hrozne dlouhy (>30s) a jednak
ten seznam useru se mi take vubec nepovedl. Navic jsem mel problem s tiskem
z WinNT.

Mohl bych poprosit o parametry konfigurovani pred kompilaci a globalni
nastaveni smb.conf?

> urovni OS, tak si s pravy muzete hrat a hrat a hrat :-)))
>
> Demo je na http://poli.feld.cvut.cz/~dan/samba

Tohle se mi desne libi.

Luf