posielanie suboru v poste v prikazovom riadku.

tief na hit.sk tief na hit.sk
Pátek Duben 20 09:07:32 CEST 2001

Zdravim.

Toto sa tu uz niekolko krat preberalo, skusil som vsetky metody
ale ani jedna neskoncila uspesne.
Ciel by mal byt asi taky aby prijmatel videl subor
tak ako ho vidi ked mu ho poslem cez pine, to znamena pekne
jasne oznaceny subor a ked na neho klikne tak sa mu umozni
ho ulozit ( je to proste pre bezneho windows usera ).
Skusal som elm -A ale to mi vobec nebralo moj elm ( redhat 7.0 )
nepozna ten parameter, pine takysto neslo, skusil som cez
uuencode a mail, ale to uz bezny user nevedel rozpakovat,
a takysto cez sendmail. Problemy robil aj metasend a ostatne veci s
metamail. Nemate to niekto rozbehany script, resp. program ktory
uspokojivo bezi ?

s pozdravom

----
Matus 'TiEF' Martinak