posielanie suboru v poste v prikazovom riadku.

Pátek Duben 20 10:15:42 CEST 2001

On Fri, Apr 20, 2001 at 09:07:32AM +0200, tief na hit.sk wrote:
> Zdravim.
>
> Toto sa tu uz niekolko krat preberalo, skusil som vsetky metody
> ale ani jedna neskoncila uspesne.
> Ciel by mal byt asi taky aby prijmatel videl subor
> tak ako ho vidi ked mu ho poslem cez pine, to znamena pekne
> jasne oznaceny subor a ked na neho klikne tak sa mu umozni
> ho ulozit ( je to proste pre bezneho windows usera ).
> Skusal som elm -A ale to mi vobec nebralo moj elm ( redhat 7.0 )
> nepozna ten parameter, pine takysto neslo, skusil som cez
> uuencode a mail, ale to uz bezny user nevedel rozpakovat,
> [...]

Skusali ste uz mutt?

man mutt, alebo mutt -h

priklad:
echo test | mutt -a subor1 -a subor2 -s "testovacia sprava" -x \
adresa na niekde.sk

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...