COSA karta problem

Pátek Duben 20 11:52:21 CEST 2001

	Zdravim,

	dostal se mi do rukou prvni kousek teto synchronni karty. Bohuzel
dokumentace k ni je stale poskrovnu, o textove si mohu nechat jen zdat
(textovy popis propojek + gr. zobrazeni karty).

	Mam nasledujici problem:

kartu korektne zinicializuji, nahraje se firmware, snad se i spusti
patricny mikrokod, 'dmesg' mi napise korektne toto:

Cronyx Ltd, Synchronous PPP and CISCO HDLC (c) 1994
Linux port (c) 1998 Building Number Three Ltd & Jan "Yenya" Kasprzak.
cosa v1.06 (c) 1997-8 Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz>
cosa0: COSA 11 Tini Mon (cosa16 at 0x228 irq 10 dma 5), 2 channels
cosa: valid signature not found at 0x220.
cosa0: resetting device: COSA 11 Tini Mon
cosa0: downloading microcode - 0x072a bytes at 0x0400
cosa0: downloading microcode - 0x0006 bytes at 0x0402
cosa0: starting microcode at 0x0400

Vse je OK. Snazim se nakonfigurovat kanal 0 (rozhrani by melo byt V.35,
propojky jsem konzultoval primo s p. Novotnym), provedu tedy
/etc/cosa/srctl cosa0c0 hdlc

vse OK. ale ted pohroma napr.:

ifconfig cosa0c0 10.0.0.1 pointopoint 10.0.1.0

Aiee...killing interupt handler atd. a z kernelu mam panice.

ovsem kdyz to same provadim s kanalem 1 (zarizeni cosa0c1) je vse OK -
jak srctl, tak ifconfig.

V cem je problem? Mam jadro aktualne 2.2.17 (ano bude se povysovat, ale
na kolaboraci je to putna, driver je ten co je v jadre a je to zaroven
ten nejaktualnejsi co ma Yenya na strance).

Muze byt problemem to, ze COSA karta aktualne NENI do niceho pripojena,
tedy V.35 modem jeste nemam? Osobne si myslim, ze panikarici jadro
zrovna mit nemusim...

	Dekuji za jakoukoli pomoc.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno