COSA karta problem

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Pátek Duben 20 13:17:34 CEST 2001

> kartu korektne zinicializuji, nahraje se firmware, snad se i spusti
> patricny mikrokod, 'dmesg' mi napise korektne toto:
>
> Cronyx Ltd, Synchronous PPP and CISCO HDLC (c) 1994
> Linux port (c) 1998 Building Number Three Ltd & Jan "Yenya" Kasprzak.
> cosa v1.06 (c) 1997-8 Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz>
> cosa0: COSA 11 Tini Mon (cosa16 at 0x228 irq 10 dma 5), 2 channels
> cosa: valid signature not found at 0x220.

mate ji naswitchovanou na 8 nebo 16 bit rezim a jak ji inicializujete v
cosa.conf?

> [...]
> propojky jsem konzultoval primo s p. Novotnym), provedu tedy
> /etc/cosa/srctl cosa0c0 hdlc
>
> vse OK. ale ted pohroma napr.:
>
> ifconfig cosa0c0 10.0.0.1 pointopoint 10.0.1.0
>
> Aiee...killing interupt handler atd. a z kernelu mam panice.
>
> ovsem kdyz to same provadim s kanalem 1 (zarizeni cosa0c1) je vse OK -
> jak srctl, tak ifconfig.
>
> V cem je problem? Mam jadro aktualne 2.2.17 (ano bude se povysovat, ale
> na kolaboraci je to putna, driver je ten co je v jadre a je to zaroven
> ten nejaktualnejsi co ma Yenya na strance).

1. rozhodne povyste na 2.2.19 (v 18 i 19 byly zmeny kolem cosy).
2. me rovnez jadro panikarilo pri pouziti modulu ze standartniho jadra,
pouzijte modul z kompilace cosa driveru, ten slape ok.

> Muze byt problemem to, ze COSA karta aktualne NENI do niceho pripojena,
> tedy V.35 modem jeste nemam?

to na to nema vliv dle mych zkusenosti..

biv.