Announce RH 7.1

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Duben 20 11:43:25 CEST 2001

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
>         Kdyz jsem se dival naposledy, nemely BSD porty napriklad ekvivalent
> direktivy BuildPrereq z RPM. A tohle je u balickoveho systemu, ktery
> ve skutecnosti vzdy vyzaduje rekompilaci, dost podstatne.

Teda portum ve FreeBSD bych vycital spoustu veci, ale
teto poznamce vubec nerozumim.

Muzu se zeptat, co presne BuildPrereq znamena? V RPM HOWTO jsem nasel
pr..... a v man page preste to stejne.

Podle nazvu bych si tipnul, ze jde o seznam baliku, ktere jsou potreba
pro kompilaci, ale uz ne pro jeho beh? Pokud jsem to odhadl spravne,
pak bych se chtel zeptat, pred kolika lety to posledni podivani bylo,
protoze jak se divam do CVS, prvni zaznam vidim ze dne 1996/11/06 a
BUILD_DEPENDS tam bylo od zacatku. Na soubory, z nichz dany soubor
vychazel, jsem se uz nedival.

Mimochodem - jak to vypada s project-managementem Linuxu? Uz konecne
neco existuje?

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science