Announce RH 7.1

Pavel Kolesnikov k na les.cz
Pátek Duben 20 12:10:46 CEST 2001

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:

>         Kdyz jsem se dival naposledy, nemely BSD porty napriklad ekvivalent
> direktivy BuildPrereq z RPM. A tohle je u balickoveho systemu, ktery
> ve skutecnosti vzdy vyzaduje rekompilaci, dost podstatne.

Jsem sice u FreeBSD zacatecnik, ale ze by tamni balicky vyzadovaly
vzdy rekompilaci, to se mi nezda - sice vetsinou instaluju pres
porty, ale nic mi nebrani si stahnout uz zkompilovany balicek,
ktery nainstaluju pres pkg_add... nebo mi neco uniklo?
(timto samozrejme nechci nic tvrdit o vyznamu direktivy BuildPrereq,
jen se vyjadruji k nutnosti rekompilace).

  Pavel