Redhat v ceske nemilosti?

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Pátek Duben 20 12:29:57 CEST 2001

Zdravim,

> [...]
>    > prinasejici informace o novych verzich redhatu "den predem", dnes
>    > existenci nove verze 7.1 temer nereflektuji.
>
> asi to bude tím, že společnost Red Hat, Inc. těmto serverům neposlala
> tiskovou zprávu. Ostatně pokud Vám to vadí, udělejte business plán,
vezměte
> svých 2e6 Kč, založte si Red Hat, s.r.o., posílejte tiskové zprávy a
budete
> v balíku. Lidi si nebudou žádnou distribuci stahovat z ftp.linux.cz, budou
> si ji od Vás kupovat, Vy budete v balíku, FTP serveru CZLUGu se výrazně

Driv posilala a ted prestala? Ale no tak ... kam jsme se to vlastne dostali?
Presne takto totiz zni argumenty, kdyz "schazi vule".

Nejde ani tak o to, ze by se nekde v rozku neobjevila zminecka o tom, ze
vysel
novy redhat, jako v tom, ze je tezke se docist o nem neco podrobnejsiho.
Bavime se o pricnipu, protoze o existenci noveho redhatu me informoval
RHN na mobil hned v pondeli a features jsem se docetl hned na redhat.com.
Z toho duvodu jsem se napachtil po cekych clancich.

>    > Duvod asi bude mit barvu zelenou.
>
> To je ubohé...

Ubohe jako pravdive? Nebo ubohe jako "nemam co bych k tomu rekl, takze
na to reknu ubohe"? Hmm.

Zajimave je, ze nesouhlasne maily chodi do konference, zatimco souhlasne
mi chodi na soukromy mail :-)

    zd

Jen tak na okraj. Firma ve ktere pracuji prodava SuSE a ja nemam naprosto
nic proti teto distribuci, prave na opak. Osobne mam koupene krabicove
verze od 6.0 :-)