Redhat v ceske nemilosti?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Duben 20 14:23:06 CEST 2001

svarc na promedia.cz (Zdenek Svarc) writes:

> Zdravim,

> vezměte
> budete
>
> Driv posilala a ted prestala? Ale no tak ... kam jsme se to vlastne dostali?
> Presne takto totiz zni argumenty, kdyz "schazi vule".

Ano, schazi vule. Otazka je, na ktere strane. RH cesko pomerne dost
ignoruje, zato SuSE je tady tezce aktivni. O to, aby novinari o necem
psali je nutne vynalozit pomerne velke usili. A rozhodne bych to
nevytykal novinarum.

> Nejde ani tak o to, ze by se nekde v rozku neobjevila zminecka o
> tom, ze vysel novy redhat, jako v tom, ze je tezke se docist o nem
> neco podrobnejsiho.

Proc by to novinari delali, kdyz se najde firma (SuSE), ktera jim to
predzvyka a predhodi az pred nos. Pak se divte, ze je maji radsi, kdyz
jim setri praci.

> Bavime se o pricnipu, protoze o existenci noveho redhatu me informoval
> RHN na mobil hned v pondeli a features jsem se docetl hned na redhat.com.
> Z toho duvodu jsem se napachtil po cekych clancich.

> Ubohe jako pravdive? Nebo ubohe jako "nemam co bych k tomu rekl, takze
> na to reknu ubohe"? Hmm.

Taky to povazuji za ubohe. V kontextu to znelo, jako by treba SuSE
podplacelo novinare, aby o nem psali :-(

> Zajimave je, ze nesouhlasne maily chodi do konference, zatimco souhlasne
> mi chodi na soukromy mail :-)

To je spis sociologicka otazka :-) Kdyz s nekym nesouhlasim, tak to
samozrejme poslu do konference, at o tom vi co nejvic lidi. Souhlasne
odpovedi nejsou zajimave.

Brno, Czech Republic