IMAP

Martin Mokrý martin.mokry na nr.ubp.sk
Pátek Duben 20 11:00:52 CEST 2001

Cafte.
Davnejsie som sa pytal na existenciu postoveho klienta pre linux ktory by
dokazal pracovat s´.dbx priecinkami (outlook express) kvoli pouzivaniu tej
istej posty vo windoze a v linuxe. Bolo mi doporucene pouzit IMAP. Hladal
som teda na inete nejaky free IMAP server pod Windoze NT (jedina masina v
sieti co bezi nonstop) a neuspel som. Neviete mi nejaky poradit? Najlepsie
nejaky cisto IMAP server, maly, rychly, nic navyse. Nepotrebujem stahovat
pol dna modemom (33.6) nejaky XX megovy balik fsetkeho mozneho z ktoreho
vyuzijem 1 funkciu. Vdaka.
--
  Martin 'MegaSoft' Mokry        UBP a.s.
  network & system manager       Coboriho 2