IMAP

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Duben 22 09:54:53 CEST 2001

Dobry den,

> Davnejsie som sa pytal na existenciu postoveho klienta pre linux ktory by
> dokazal pracovat s´.dbx priecinkami (outlook express) kvoli pouzivaniu tej
> istej posty vo windoze a v linuxe. Bolo mi doporucene pouzit IMAP. Hladal

Ale... Bolo to myslene, ze posta je na linux-serveri a klient je windows
(ak si tu diskusiu dobre pamatam). Opacny smer mam taky pocit nie je az taky
schodny. On totiz Outlook neumoznuje umiestnit subory zo spravami na sietovy
disk.

> som teda na inete nejaky free IMAP server pod Windoze NT (jedina masina v
> sieti co bezi nonstop) a neuspel som. Neviete mi nejaky poradit? Najlepsie
> nejaky cisto IMAP server, maly, rychly, nic navyse. Nepotrebujem stahovat

Pod linuxom je to prekvapivo "imap", hladajte balik zacinajuci takto.
A ak to chcete pod WinShit skuste asi trocha inu konferenciu, nie?
Vas najlepsi system na svete nieco take nevie????!!!!!!

> pol dna modemom (33.6) nejaky XX megovy balik fsetkeho mozneho z ktoreho
> vyuzijem 1 funkciu. Vdaka.

Balik imap je sucastou skoro vsetkych linuxovych distribucii. Takze stahovat
netreba nic ;-)

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskoho 19, Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: +421/849/5526153, fax: +421/849/5621454