Redhat v ceske nemilosti?

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Pátek Duben 20 13:07:12 CEST 2001

Ja videl load neco kolem 200 na Linuxu. Bylo to pri zatezovych testech
Interbazove databaze a ten server to nerozchodil v pohode. Je fakt, ze
to ustal... ale mel nekonecny problemy s vyprazdnenim swapu po uzavreni
vsech tech zatezovych konexi. Na shutdown jsem cekal asi ctvrt hodiny,
pak me to prestalo bavit a dal jsem swapoff. Shutdown pokracoval behem
10 sekund. Clovek se porad uci... ;-)

Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> :> soucasne pracujicich uzivatelu mne fakt sokovaly. A videl nekdo load
> :> 720 ?
>
> videl som 150 ..
>
> zalezi od toho ake je to zelezo .. mozete blizsie specifikovat ?
>
> tych 150 som videl na SUN Ultra 5 + Solaris 21.5.1 a 256MB pamate ..
>
> v pohode to rozchodil ..
>
> ale ta statistika by ma zaujimala tiez :-{))

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/