Redhat v ceske nemilosti?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Duben 20 12:35:48 CEST 2001

Svata pravda.

> Az na to, ze vetsina toho objemu stejne sla mimo CZ. Navic ted vysel
> novy Mandrake, je docela mozne, ze RH bude prekonan. Nejlepsi bude,
> kdyz Yenya sem posle nejake uzasne vysledky ftp serveru. Pocty
> soucasne pracujicich uzivatelu mne fakt sokovaly. A videl nekdo load
> 720 ?
:) Ten load je tusim nasobeny stem. Jinak ty "uzasne statistiky" jsou volne
dostupne vcetne roztrhani na jednotlive kousky typu redhat zvlast, mandrake
zvlast uz ted. Tedy aspon vcera, kdyz jsem se marne dobyval na muni.cz to
tak bylo.
BH
P.S. Nemyslim, ze mandrake prekona RH. Pokud jsem to spravne pochopil, tak
prenos ze stromu mandrake/* byl jeste minuly tyden 4x mensi nez ze stromu
redhat/*. Navic, svoji kopii ISO imagi jsem tahal odjinud, neb na muni.cz se
bud nedalo dostat, nebo to bylo desive pomale ;)