Redhat v ceske nemilosti?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Duben 20 14:27:54 CEST 2001

zdenek.mazanec na contactel.cz (Zdenek Mazanec) writes:

> Svata pravda.

> :) Ten load je tusim nasobeny stem. Jinak ty "uzasne statistiky" jsou volne
> dostupne vcetne roztrhani na jednotlive kousky typu redhat zvlast, mandrake
> zvlast uz ted. Tedy aspon vcera, kdyz jsem se marne dobyval na muni.cz to
> tak bylo.

Nevim, co ukazuje top, ale myslim, ze je to cisty load nenasobeny
(dival jsem se Yenyovi pres rameno). Yenya by opravdu mel neco
vyplodit, co udelal je dost zajimave. Load 720 byl mozny diky nasazeni
proftpd se sendfile volanim. Limit pro pocty soucasnych uzivatelu taky myslim
zvedl na >1000.

> BH
> P.S. Nemyslim, ze mandrake prekona RH. Pokud jsem to spravne pochopil, tak
> prenos ze stromu mandrake/* byl jeste minuly tyden 4x mensi nez ze stromu
> redhat/*. Navic, svoji kopii ISO imagi jsem tahal odjinud, neb na muni.cz se
> bud nedalo dostat, nebo to bylo desive pomale ;)

Na trase od ftp.linux.cz je nejpomalejsi linka o sirce
100Mbit/s. Gigabit zatim neni, ale dockejte casu... (a i tak to bude
porad nejpomalejsi linka :-)

Brno, Czech Republic