COSA karta problem

Pátek Duben 20 15:44:56 CEST 2001

> switche JP8 a JP9 mate on nebo off?

	Pohledem do dokumentace si troufam tvrdit, ze oba OFF, protoze karta je
skutecne nalezena na IO portu 0x228

> pouzivam rovnez cosa driver verze 1.06. Opravte me, jestli se mylim, ale
> kdyz se kounu do rc.cosa, tak zkracene:
>
> : ${COSA_DIR:="/etc/cosa"}
>
> if test -r ${COSA_DIR}/cosa.o
> then /sbin/insmod -f ${COSA_DIR}/cosa.o $COSA_MODULE_ARGS
> else /sbin/modprobe cosa.o $COSA_MODULE_ARGS
> fi
>
> tzn, ze pokud mam /etc/cosa/cosa.o (ten pochazi z kompilaca cosa driveru),
> tak se pouzije on, pokud ho nemam, modprobe mi natehne driver z
> /lib/modules, tedy driver z oficialniho jadra.

	Aha a on je ten v oficialnim jadre jiny driver ne ten co vystavuje
Yenya? To jsem nevedel, jdu zkoumat.

BTW modprobe <modul> funguje, ale modprobe <modul>.o aspon na RH6.2.
modul nenajde...:-( - je treba opravit rc.cosa...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno