COSA karta problem

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Pátek Duben 20 15:13:55 CEST 2001

> 	V ruznych /proc/ souborech se tvari jako cosa16, predpokladam tedy ze
> 16bit rezim (napr. ioports, interrupts)

switche JP8 a JP9 mate on nebo off?

> 	Jdu na to, mohu se zeptat jake zmeny kdyz maintainer driveru o tom nic
> nepise/nikde nerika?

v 2.2.18:
COSA - Fix crash in cosa driver

v 2.2.19:
COSA - Fix a wrong memory free

viz changelog na http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.2/

> 	Jak tomu mam rozumet, resp. kde ho vzit? Yenya ma na strance driver
> verze 1.06, ktery je tam uz nejaky rok, nic novejsiho jsem nikde
> nenasel, muzete mi ho prosim kdyztak napsat?

pouzivam rovnez cosa driver verze 1.06. Opravte me, jestli se mylim, ale
kdyz se kounu do rc.cosa, tak zkracene:

: ${COSA_DIR:="/etc/cosa"}

if test -r ${COSA_DIR}/cosa.o
then /sbin/insmod -f ${COSA_DIR}/cosa.o $COSA_MODULE_ARGS
else /sbin/modprobe cosa.o $COSA_MODULE_ARGS
fi

tzn, ze pokud mam /etc/cosa/cosa.o (ten pochazi z kompilaca cosa driveru),
tak se pouzije on, pokud ho nemam, modprobe mi natehne driver z
/lib/modules, tedy driver z oficialniho jadra.

biv.