Re: Announce RH 7.1 poděkování za RH CZ

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Duben 20 18:26:57 CEST 2001

On Fri, 20 Apr 2001, Milan Kerslager wrote:

> On Thu, 19 Apr 2001, Jan Becvar wrote:
>

> Casova narocnost prekladu popisek balicku a hlaseni nekterych programu pro
> spravu distribuce je asi 100-200 hodin ciste prace (kazdy pulrok). Mate
> zajem to delat? Modifikace balicku, testovani, atd..  mi sezere dalsich
> 200+ hodin. Opravdu si pak cenim, kdyz nekdo bez znalosti problematiky
> zacne kritizovat :-)

Chci poděkovat za to že vznikají CZ mutace sám je používám a děkuji za ně.

> Vysledky te prace pak vidite napriklad v tom, ze na Vas prikaz rpm mluvi
> cesky. Tyto preklady pak pouzivaji vsechny ostatni distribuce. Podobne
> pouzivam ja (resp. jine distribuce) cizi preklady v KDE, Gnome a v dalsich
> linuxovych nastrojich, ...

Právě toto se mi líbí že to na mě mluví česky. A klidne si chvíli počkám
až bude RH 7.1CZ zatím mám RH6.2CZ na RH 7.0 jsem se vykašlal mnoho
problémů, staré jádro a kdo to má potom vše překopávat když mám funkční
RH 6.2CZ.

Jinak tak dále čekám na RH 7.1CZ a hluboce se skláním před těmi kdo to
dělají.

PS. Pokud nechcete český linux tak si ho nekupujte, nestahujte,
nevypalujte, můžete si stáhnout jiný (nejlépe nějaký čínský).

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.