CD-R - jak mountovat CD

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Duben 20 18:08:58 CEST 2001

On Fri, 20 Apr 2001, David Jez wrote:

>   Jasne. Mas urcite na mysli zivotnost - zaruku - 0.5 roku. To nekdy i
> skutecne vydrzi.
>
>   Jinak jako zdroj slouzi praxe, 2 s takto vyseptanym laserem sem videl a
> o dalsi vim. Ta dokonce vyseptala jeste pred koncem zaruky. Jde o to, ze
> laser je v palitku dost intenzivni. Ctenim se opotrebuje tak, ze pak sice
> cte, ale nema jiz dostatecnou intenzitu na paleni/prepis.

Toto je právě nesmysl problém vzniká v optice, ušpiněná, pro čtení
postačuje signál, ale pro vypalování se na ní při výším výkonu tříští
světlo a stopa není přesně zaostřená a nestačí k propálení CD.

To stejné je s mechanickými díly pokud mají vůli tak cd přečtou, ale nic
nevypálí neboť nestačí dost dlouho být zaostřeny na jednom místě - prostě
paprsek se chvěje otřesy mechaniky.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.