CD-R - jak mountovat CD

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Duben 20 17:05:16 CEST 2001

> Je to nesmysl laser vydrží celou životnost mechaniky.
  Jasne. Mas urcite na mysli zivotnost - zaruku - 0.5 roku. To nekdy i
skutecne vydrzi.

  Jinak jako zdroj slouzi praxe, 2 s takto vyseptanym laserem sem videl a
o dalsi vim. Ta dokonce vyseptala jeste pred koncem zaruky. Jde o to, ze
laser je v palitku dost intenzivni. Ctenim se opotrebuje tak, ze pak sice
cte, ale nema jiz dostatecnou intenzitu na paleni/prepis.

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''