epson LQ-300 netiskne cesky

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Duben 21 18:10:20 CEST 2001

> Tiskarne je treba rici ze ma pouzivat tu a tu kodovou tabulku. Default je
> pouzita tabulka 437 (US). Nastavoval jsem ted LX300 (doufam ze to bude
> podobne).
> Je treba vypnout tiskarnu a podrzet nektere tlacitko (ktere je napsano v
> navode) a tim se dostanete do setupu tiskarny. Ta ma LX 300 mela dokonce v
> nabidce tabulek i ISO Latin 2.
> Pri tom setupu zpotrebujete spoustu papiru, ale je to nezbytne.
  1. Stiskni tlacitko FONT a zapni tiskarnu (je nutne v ni mit papir).
  2. Tiskarna se te pta na jazyk. FONT vybiras jako v menu, LF/FF to potvrdis
     (zvolis anglictinu)
  3. Pote zvolis character table (pc852)

  LX-300 nema iso-latin2, jen iso-latin1T

> S nastavenim printfilteru bych si hral, az budete schopen vytisknout cesky
> text v nekterem kodovani.
  Ja mam nastavenou tiskarnu na pc852 a pri tisku pouzivam filtr:
  cstocs il2 pc2

> S pozdravem
>
> Petr Zapadlo

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''