RH 7.1 - ISO images

Lukas Horalek lin na valley.cz
Sobota Duben 21 21:20:39 CEST 2001

Hezky (byt je venkoncem hnusny ;) ) sobotni vecer preji,

prosel jsem si tu pomerne zajimavou debatu o zatizeni stroje ftp.linux.cz,
do jeho prislusnych adresaru nahlizel jsem vsak pouze letmo. Myslim vsak,
ze vbrzku mel bych nahlednout (at uz sem, ci na jiny mirror) dukladneji,
nebot novy RH 7.1 (najme kvuli featuram jaderne rady 2.4) bych take
rad nainstaloval a vyzkousel.

Vzhledem k tomu, ze se preventivne vyhybam RH distribucim koncicich na
nulu, me znalosti konci u verse 6.2 (kterou osobne povazuji za vcelku
vydarenou a stabilni). Doposud jsem tedy byl uvykly na "jednocedeckove"
distribuce, a onim letmym nahledem zjistil jsem, ze hledim vstric hned
ctyrem ISO images. I tazi se, zda :

(a) mi k uspesne serverove instalaci a naslednemu provozu staci "pouze"
disc1 a disc2.

(b) je-li (nejspise) disc1 od prirody bootovatelny, ci zda si mam jeste
vyrabet startovaci disketu.

Dekuji a jsem s pozdravem,

Lukas Horalek,
Radary.CZ.