instalace sitove karty

David Jez dave.jez na seznam.cz
Neděle Duben 22 14:38:15 CEST 2001

>  Zdravim vsechny
  Napodobne,

>  Koupil jsem starsi sitovou karu a chtel bych ji zprovoznit pod linuxem. V
> originalnim jadru neni vsak podporovana, ale dostal jsem k ni ovladace pro
> linux jen nevim jak je do jadra dostat a nakonfigurovat
  Co je to za kartu? Od jakeho vyrobce, typ, chipset? Je to ethernet
ne2000 kompatibilni a je k tomu nastavovaci programek pod dosem?
  Takhle ti toho moc nereknem, posli popis karty (ISA/PCI, cislo chipsetu...)

PS: Na linux na linux.cz je to trochu OT; hardware.penguin.cz je zde prave pro
odlehceni dotazu na HW z teto konference.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''