Hodnota load v Linuxu (Re: Redhat v ceske nemilosti?)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Duben 22 00:10:25 CEST 2001

On 21 Apr 2001, Cejka Rudolf wrote:

> - Muze mi nekdo ukazat manualovou stranku getloadavg() z nejake
>   distribuce Linuxu? Sice se snazim docela dost, ale proste
>   zadnou nevidim a nevidim (funkce v hlavickovych souborech je).
>   Nebo neznate nejaky jiny vyklad, co vlastne v Linuxu vyjadruje
>   load? Nemyslim pocet "R" a "D" procesu, ale neco lidstejsiho.

Pise se o tom v
man proc
man procinfo
man top

asi i jinde, ale vic me nenapada.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.