Hodnota load v Linuxu (Re: Redhat v ceske nemilosti?)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Neděle Duben 22 11:31:17 CEST 2001

Cejka Rudolf wrote:
: * Prumerovat load pres stavy RUN a SLEEP s nastavenym non-interrupt
:   flagem (D) sice mozne je, ale vysledna hodnota potom neodpovida
:   zvyklostem zavedenym od dob 4.3BSD Reno. A to uz je poradne stary
:   system a hodne uznavana vetev.

	Mimo jine stejne jako Linux pocita load i Solaris, IRIX a HP-UX
(poznate to napriklad tak, ze pokud mate NFS-montovany disk jako hard,nointr),
tak po preruseni spojeni s NFS serverem se procesy, ktere budou chtit cist
nebo zapisovat na NFS svazek, dostanou do stavu "D" a kazdy z nich zvysi
load o 1. Mel jsem za to, ze takhle se chovalo i 386BSD a NetBSD 0.8 blahe
pameti. Ostatne pokud vam system zacne tezce swapovat (spustte si kompilaci
kernelu na systemu, kteremu vnutite treba 4 MB pameti), tak CPU bude
z 90% idle, ale load bude vysoky.

: - Jak je to s tim BuildPrereq?
:
	V tomhle jsem se asi fakt prehlidl. Omlouvam se.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //