Hodnota load v Linuxu (Re: Redhat v ceske nemilosti?)

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Neděle Duben 22 13:29:42 CEST 2001

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
>         Mimo jine stejne jako Linux pocita load i Solaris, IRIX a HP-UX
> (poznate to napriklad tak, ze pokud mate NFS-montovany disk jako hard,nointr),
> tak po preruseni spojeni s NFS serverem se procesy, ktere budou chtit cist
> nebo zapisovat na NFS svazek, dostanou do stavu "D" a kazdy z nich zvysi
> load o 1. Mel jsem za to, ze takhle se chovalo i 386BSD a NetBSD 0.8 blahe

Ja uz fakt nevim. Prave ted jsem to zkusil: Server je FreeBSD, klient
je Solaris 7 na UltraSparcu. Prikazem mount jsem se pripojil
(mount -o hard,nointr server:/data /mnt), rebootoval jsem server
a na Solarisu jsem napsal ls -l /mnt. A nic. Po dobu nedostupnosti
serveru se load ani nehnul. Zkusil jsem prikazu ls zaslat i killovaci
signaly, ale proste nic. Tudy cesta asi nevede. S Irixem a HP-UX se
mi uz blbnout nechce.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science