Hodnota load v Linuxu (Re: Redhat v ceske nemilosti?)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Neděle Duben 22 15:15:50 CEST 2001

Cejka Rudolf wrote:
: Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
: >         Mimo jine stejne jako Linux pocita load i Solaris, IRIX a HP-UX
: > (poznate to napriklad tak, ze pokud mate NFS-montovany disk jako hard,nointr),
: > tak po preruseni spojeni s NFS serverem se procesy, ktere budou chtit cist
: > nebo zapisovat na NFS svazek, dostanou do stavu "D" a kazdy z nich zvysi
: > load o 1. Mel jsem za to, ze takhle se chovalo i 386BSD a NetBSD 0.8 blahe
:
: Ja uz fakt nevim. Prave ted jsem to zkusil: Server je FreeBSD, klient
: je Solaris 7 na UltraSparcu. Prikazem mount jsem se pripojil
: (mount -o hard,nointr server:/data /mnt), rebootoval jsem server
: a na Solarisu jsem napsal ls -l /mnt. A nic. Po dobu nedostupnosti
: serveru se load ani nehnul. Zkusil jsem prikazu ls zaslat i killovaci
: signaly, ale proste nic. Tudy cesta asi nevede. S Irixem a HP-UX se
: mi uz blbnout nechce.

	Zrovna jsem na Solarisu zkusil dd if=/dev/dsk/.... | cat >/dev/null,
load skutecne stoupl pres 1, i kdyz CPU bylo z 80% idle.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //