Redhat v ceske nemilosti?

Neděle Duben 22 15:54:35 CEST 2001

On Sun, 22 Apr 2001, Roman DAVID wrote:

> Neni to tak nahodou i u RH a ostatnich distribuci taky tak, ze ftp
> verze se lisi od krabicovych ? Napr. u TurboLinuxu je je krabicova
> verze jina (doplnena o komercni software) nez ftp verze. BTW kde se
> dat stahnout RH Enterprise Edition for Oracle 8i nebo RH Professional
> Server?

Enterprise jadro je normalne k distribuci. V krabici jsou samozrejme navic
CD s komercnim SW, ktery sirit nelze (Professional Server obsahuje 6 volne
dostupnych CD a dve s komercnimi produkty, ktere sirit nelze). Nicmene
volne sireny zaklad je u ruznych distribuci ruzny a to jsem se zde snazil
vysvetlit (kazdy ma jinou obchodni strategii a jine duvody, proc to tak
je, to nakonec Pavel taky potvrdil).

Reagoval jsem JEN na Pavlovy podrazdene maily o tom, ze je SuSE
"diskriminovana" na ftp.linux.cz. Jak vsak pred chvili Pavel sam priznal,
SuSE *nestoji* o to, aby se z jejich serveru dalo neco tahat, ale pak se
nesmi divit, ze od nich skutecne nikdo (temer) nic netaha (a nemusi mi pak
strkat pod nos, ze jsem na ne zly), takze ac me desive zkritizoval, na
fakticke strance veci jsem snad nechybil.

Za zverejneni ceny SuSE Linuxu se omlouvam, neuvedomil jsem si, ze tim
vydrazdim Pavla k tomu, aby to zase postavil jako hruby utok proti SuSE.
Pokud Yenya uzna, ze jeho navrh na me exkomunikovani z konference (nebo
adekvatni potrestani) je nezbytne, rad se podridim (hlavne pokud to
Pavlovi pomuze).

--
                        Milan Kerslager