Redhat v ceske nemilosti?

Neděle Duben 22 19:14:25 CEST 2001

On Sun, 22 Apr 2001, Roman DAVID wrote:

> Ja Vas vubec z niceho neobvinuji. Pokud to takto vyznelo tak se
> omlouvam. Ovsem bezny uzivatel si z techto debat (at je vede kdokoliv)
> vezme jen to, ze ftp verze RH je vsemohouci, protoze zastanci (a
> zastupci) komercnich distribuci jsou zde vetsinou "utluceni".

Ale Red Hat je prece taky komercni nebo ne?

> K dalsimu se uz nebudu vyjadrovat, protoze by se tato debata stala
> nekonecnou.

Hmm, pokud budete interpretovat ty tvrzeni takhle, tak ano, protoze si
zjevne nerozumime. Ta debata byla totiz uplne o necem jinem. Zacne to
obvykle tim, ze se XY zacne tvrdit o RH absolutni nesmysl. Pak se obvykle
nekdo ozve, ze to neni pravda (a dostane za to v lespim pripade nalepku
lhare).

Reaguji na tyto falmesy *vzdy* jen kdyz nekdo keca. P. Janik napriklad
pred chvili tvrdil, ze "RH zpoplatnuje vsechny automaticke updaty", coz je
kardinalni blbost (a uz jsem to tady nejmene 3x vyvracel). Dale napsal, ze
"jsem zapomel rict, ze SuSE nemuze zverejit ISO obrazy, protoze by
porusila licenci" - to jsem v mailu taky napsal (asi Pavel nevidi). To
jsou jen dva priklady, z ceho tohle vznika, zbytek si muzete precist sam
(ale popravde receno, nema to valny smysl, protoze at napisu co chci, tak
to oponent stejne prekrouti).

--
                        Milan Kerslager