Redhat v ceske nemilosti?

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Neděle Duben 22 18:25:33 CEST 2001

Milan Kerslager wrote:

> Tohle jsem nikdy nerekl ani nenaznacil (natoz abych nekomu neco nutil).

Ja Vas vubec z niceho neobvinuji. Pokud to takto vyznelo tak se
omlouvam.
Ovsem bezny uzivatel si z techto debat (at je vede kdokoliv) vezme jen
to,
ze ftp verze RH je vsemohouci, protoze zastanci (a zastupci) komercnich
distribuci jsou zde vetsinou "utluceni".

K dalsimu se uz nebudu vyjadrovat, protoze by se tato debata stala
nekonecnou.

Roman