Redhat v ceske nemilosti?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Duben 22 21:20:41 CEST 2001

   From: Pavel na janik.cz (Pavel Janík)
   Date: 22 Apr 2001 12:07:28 +0200

Nerad cituji své e-maily, ale někteří lidé se musí naučit číst to, co
ostatní píší.

   >    From: Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
   >    Date: Sun, 22 Apr 2001 11:26:37 +0200 (CEST)
   >
   > Ahoj Milane,

[...]

   > Ty jsi zase až příliš vztahovačný. Kromě Mandrake a Red Hat Linuxu je na

Tohle budu potřebovat níže :-)

[...]

   > updaty. Jiné linuxové firmy hledají zdroje svého zisku
   > jinde. Např. zpoplatněním možnosti jednoduše updatovat *všechny* své
   > systémy na své síti. Ale to je naprosto v pořádku. Každý dělá to, co umí.

Vidí zde někdo (kromě Milana :-) slovo Red Hat? Nebo jméno nějaké jiné
distribuce, kterou bych konkrétně jmenoval? Já ne a ostatní také ne (kromě
Milana :-), to jsem rád.

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
   Date: Sun, 22 Apr 2001 19:14:25 +0200 (CEST)

   > Reaguji na tyto falmesy *vzdy* jen kdyz nekdo keca. P. Janik napriklad
   > pred chvili tvrdil, ze "RH zpoplatnuje vsechny automaticke updaty", coz je
   > kardinalni blbost (a uz jsem to tady nejmene 3x vyvracel). Dale napsal, ze

Zde všichni ostatní vidí, že Milan ve výše uvedeném textu našel slovo Red
Hat. Nám ostatním se to bohužel nepovedlo. Čili platí jedna věc: Milan je
vztahovačný (viz výše). Neumím si to jinak vysvětlit.

Pokud budeš prosím ještě někdy citovat (ty uvozovka značí citaci nebo
nějaké Tvé myšlenky nebo skutečnost?) moje e-maily, prosím použij funkci
citace Tvého klienta (podporuje pine citace, nebo ne?) a ne Tvého mozku,
bude to jednodušší jak pro mne, tak i pro Tebe.

   > "jsem zapomel rict, ze SuSE nemuze zverejit ISO obrazy, protoze by
   > porusila licenci" - to jsem v mailu taky napsal (asi Pavel nevidi).

Můžu požádat o citaci (tedy opravdovou citaci svého e-mailu)? Díky.
- --
Pavel Janík

If you run untrusted binaries - you are screwed.  If you run
them as root - all users on your system are screwed.  If your MUA
(or browser, etc.) can run untrusted code - see above.
                  -- Alexander Viro in linux-kernel about worms