uptime... [was: Re: Redhat v ceske nemilosti?]

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Duben 22 23:57:34 CEST 2001

On Sun, 22 Apr 2001, Petr Simek wrote:

> Ja zalohuju na pasku, ale k cemu by mi bylo erase na to jsem jeste
> neprisel.

Co kdyz nechci aby nekdo videl co na pasce bylo kdyz ji treba nekam
nesu...
Pravda je, ze je to operace zcela nekonecna, kdyz jsem to delal, tak jsem
mel pocit, ze to trva dele nez nahrani padky :-((

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví